Ga naar de inhoud

Retourneren

Voordat u uw producten retourneert

Wilt u een geldteruggave? Of moet uw product worden gerepareerd of vervangen, omdat u een beschadigd product heeft ontvangen? Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw producten contact op met de Fly’n High Online klantenservice. Pas na beoordeling en akkoord van een lid van ons team moet een artikel worden geretourneerd.

Er zijn enkele voorwaarden voor het retourneren van producten, dus lees deze aandachtig door.

Voorwaarden voor retourzendingen
  1. Producten met een korte levensduur: producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Mushroom growkits en Mushroom-sporen of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen niet in aanmerking voor retouren vanwege hun korte levensduur natuur.
  2. Hygiëne: waterpijpen, pijpen, verdampers of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen alleen in aanmerking voor een retourzending, als ze ongebruikt en verzegeld zijn in hun originele verpakking. Producten die na levering worden gemengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzendingen.
  3. Originele verpakking: Alle items moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking: verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het wilt terugsturen).

Belangrijk: we betalen uw geld niet terug als de douane uw pakket in beslag heeft genomen of als u ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. U bent verantwoordelijk om op de hoogte te zijn van de wettelijke status van onze producten in uw land en ons uw juiste adres te bezorgen. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt.

Stuur ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat u de producten op uw adres hebt ontvangen, voordat u een retourzending doet.

Hoeveel tijd heb je om je producten te retourneren?

Stuur de producten binnen 14 dagen terug, nadat we deze hebben bekeken en goedgekeurd.

Hoe zit het met retourkosten?

Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen worden niet terugbetaald.

Geld terug betalingen

Als u uw geld terug wilt, moet u ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw producten melden, voordat u producten naar ons kunt retourneren. Na controle en akkoord, kunt u uw producten binnen 14 dagen terugsturen. Ons team zal de producten inspecteren om er zeker van te zijn dat deze aan onze retour-voorwaarden voldoen. Als u tijdens onze inspectie bent goedgekeurd om terug te betalen, krijgt u een terugbetaling terug.

Er zijn enkele voorwaarden voor het retourneren van producten, dus lees dit aandachtig door.

Voorwaarden voor terug betaling
  1. Producten met een korte levensduur: producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Mushroom growkits en Mushroom-sporen of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen niet in aanmerking voor retouren vanwege hun korte levensduur natuur.
  2. Hygiëne: waterpijpen, pijpen, verdampers of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen alleen in aanmerking voor teruggave als ze ongebruikt zijn en in de originele verpakking zijn verzegeld. Producten die na levering worden gemengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzendingen.
  3. Originele verpakking: Alle items moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking: verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het wilt terugsturen).

 

Belangrijk: we betalen uw geld niet terug als de douane uw pakket in beslag heeft genomen of als u ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. We kunnen alleen producten met een lange houdbaarheid en producten retourneren die naar ons terugkeren. Het is uw verantwoordelijkheid om de wettelijke status van onze producten in uw land te kennen en ons uw juiste adres te bezorgen. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave wilt

Stuur ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat u de producten op uw adres hebt ontvangen, voordat u een retourzending doet.

Hoeveel tijd heb je om je producten te retourneren?

Stuur de producten binnen 14 dagen terug, nadat we deze hebben bekeken en goedgekeurd.

Hoe zit het met retourkosten?

Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen worden niet terugbetaald.

Beschadigde producten

  1. Als uw product is beschadigd. U kunt ons op de hoogte stellen van eventuele schade. We zullen het graag repareren of, indien niet mogelijk, een vervangend exemplaar sturen, nadat we het beschadigde artikel terug hebben ontvangen en zijn geïnspecteerd door ons team.
  2. Als uw product bij levering is beschadigd. U kunt ons op de hoogte stellen van eventuele schade (met foto’s). Eenmaal teruggestuurd naar ons, zullen we het item inspecteren en een vervanging sturen als dat van toepassing is.
  3.  Als uw product faalt terwijl het nog onder de productgarantie valt, kunt u contact met ons opnemen met een foto en een beschrijving van het defect. Na inspectie wordt deze door de leverancier gerepareerd of wordt een vervanger naar u verzonden.

Er zijn enkele voorwaarden voor het retourneren van producten, dus lees dit aandachtig door.

Voorwaarden voor retourzending of ruilen
  1. Producten met een korte levensduur: producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Mushroom growkits en Mushroom-sporen of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen niet in aanmerking voor retouren vanwege hun korte levensduur natuur.
  2. Hygiëne: waterpijpen, pijpen, verdampers of iets anders dat van soortgelijke aard wordt geacht, komen alleen in aanmerking voor een retourzending, als ze ongebruikt en verzegeld zijn in hun originele verpakking. Producten die na levering worden gemengd met andere producten, komen niet in aanmerking voor retourzendingen.
  3. Originele verpakking: Alle items moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking: verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het wilt terugsturen).
    Belangrijk: we betalen uw geld niet terug als de douane uw pakket in beslag heeft genomen of als u ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. U bent verantwoordelijk om op de hoogte te zijn van de wettelijke status van onze producten in uw land en ons uw juiste adres te bezorgen. Lees onze algemene voorwaarden.
Informeer ons

Als u beschadigde producten heeft

Stuur ons binnen 14 dagen via e-mail, nadat u de producten op uw adres hebt ontvangen, voordat u een retourzending doet.

Hoeveel tijd heb je om je producten te retourneren?

Stuur de producten binnen 14 dagen terug, nadat we deze hebben bekeken en goedgekeurd.

Hoe zit het met retourkosten?

Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen worden niet terugbetaald.